Sista shoppingen

Idag var jag i stan med min mormor. Jag handlade lite inför resan försökte däremot inte kolla in några kläder eftersom vi ska shoppa så mycket i USA och jag lyckades. Jag kom inte hem med ett enda klädesplag, om inte ett sidenband räknas. Vi åt på Subway och min mormor tog en broschyr och där stod det att om man fyllde i sitt namn och sin email-adress så fick man luncherbjudande skickade till sin mejl, dessutom fick man en COOKIE gratis för besväret, värd 9 kronor. Inte dumt det inte!


Sidenband, Tygbiten i Limhamn, 18,50:-
♥ Leggings, Vero Moda, 3 för 199,95:-
♥ Tandborsteskal, H&M, 19,90:-
♥ Lypsyl, H&M, 29,90:-
♥ Flipp-Flopp, Trenda, 29,90:-

Whoops, glömde fotta mina fina klämmor! För 17,50 fick jag dom.
Var även snäll och köpte popcornskålar till min pappa, en kökspensel i gummi och leggings till mamma och ett tandborsteskal, lypsyl och leggings till min syster.
Hau det brau :)

Kommentarer
Ditt namn: Paulina

haha jaa det är najs, asså jag ska bara ha de och klippa av till short men sådär storlek 27-28:P Men kan du det? Vänta mölle? Vid mig? Menar du skumparp som är vid mig eller mölle?



Det är skitlätt du bara går in i kodmallar och så väljer du entry page och inte front page. Sen längre ner där så ser du att det står du klicka här för att skicka kommentaren och där klistrar du bara in de hjärta som du har kopierat( så som man gör men en bild i ett inlägg och sedan bara kopiera, ej hotmailkoden) och klistrar in det. Hajar du?

När bär det av mot usa?

2008-06-27 @ 17:12:04
Din bloggs namn: http://paulinasinterssen.blgg.s

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0